Παρασκευή, Ιουνίου 08, 2007

New Life... για το κακό




Η φωτογραφία είναι για να ξορκίσουμε το κακό.

Περιμένοντας... το Νάξος να μας πάει στο Κουφονήσι, βλέπω φωτογραφίες του Gursky και διαβάζω το Μόμπιους Ντικ.

Πάντως όσο ακούω-διαβάζω μουδιασμένες κριτικές για τους καινούργιους Arcade Fire τόσο περισσότερο μου αρέσουν και τόσο περισσότερο θα αρχίσουμε να ψάχνουμε κεντροευρωπαϊκούς προορισμούς για το τέλος του καλοκαιριού. (και προφανώς όχι στα 70 περίπου χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας).


ΥΓ. Άλλαξα το layout-template και ελπίζω να λύθηκαν πολλά από τα προβλήματα που υπήρχαν. Για να δούμε...

Όπως λένε και κάτι παιδιά new life...

4 σχόλια:

rman είπε...

Καλησπέρα
ευτυχώς έφτιαξες τα comments!!!
Πρώτα από όλα συγχαρητήρια για τις εκπληκτικές φωτογραφίες σου!
Ηθελα εδώ και καιρό να σε προσκαλέσω να ανεβάσεις όσες και αν θέλεις στο http://photobase.apn.gr
η ακόμα και στο κεντρικό apn
http://apn.gr
κάνεις πολύ ωραίες φωτογραφίες.
Θα τα λέμε μέσω των comments ελπίζω από εδώ και πέρα.
Καλή νέα αρχή * δεν έχεις πουθενά μα πουθενά κάποιο email σου!

anastassios είπε...

Ευχαριστώ πολύ και για τα σχόλια και για την πρόσκληση!

Παράληψη όντως αλλά τώρα ανέβασα και το email μου στο προφίλ μου.

Ευχαριστώ και πάλι.

rman είπε...

μα έβλεπα τόσο καιρό 0 posts και έλεγα και γω τι γίνεται εδώ πέρα :)
το δικό μου email rizos@apn.gr
θα χαρώ αν επικοινωνήσεις μαζί μου

Sadie είπε...

Oi Arcade Fire itan sygklonistikoi live kai kanonise na pas eksw na tous deis giati edw den prokeitai... :(