Τετάρτη, Απριλίου 25, 2007

Λίμνη Πλαστήρα, Beirut, Πιβό, Στάικος...


Φωτογραφία που μου θυμίζει το τραγούδι των Zeppelin stairway to heaven. Είναι από το "παρατηρητήριο" της λίμνης Πλαστήρα.

Ένας περσινός αλλά αριστουργηματικός δίσκος είναι των Beirut - Gulag Orkestar. Είναι ένας δίσκος που κρύβει μικρά μυστικά μίας έντονης φύσης κυρίως παραδοσιακής. Δεν ήξερα τίποτα όταν τον πήρα στα χέρια μου. (δώρο ήταν) Δεν πρόκειται να πω περισσότερα για να νιώσετε όσοι πιστοί το "ξάφνιασμα".

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ απόλαυσα τις 6 εκπομπές του Πιβό. Μιας και δεν είμαι ούτε συγγραφέας αλλά ούτε δημοσιογράφος δεν πολυκατάλαβα τις αντιδράσεις.
Πάντως αν και έχω διαβάσει (αρκετά θα έλεγα) όλους τους συγγραφείς που ήταν καλεσμένοι προτιμώ με φανατισμό τον Β. Αλεξάκη που νομίζω ότι ήταν και η καλύτερη εκπομπή από όλες.

Τέλος εξαιτίας της εκπομπής (το ομολογώ) διάβασα τις Επικύνδινες Μαγειρικές του Στάικου (Άγρα). Δέκα χρόνια πριν χωρίς gourmet περιοδικά - εκπομπές - τάσεις το βιβλίο ήταν ένα βήμα μπροστά.
Είναι πραγματικά νοστιμότατο - πανέξυπνο - μοναδικό. (και για όσους αγαπούν την μαγειρική και γενικότερα το φαγητό όπως ο υποφαινόμενος ιδεατό)
Μπήκε στο ράφι με τα αγαπημένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: